Waar koop ik een stalen bloembak voor aan de reling van mijn balkon (t.b.v. bbq)?

Bij de megagadget hadden ze een leuke balkon bbq, ik wachten op de nieuwe levering, maar vandaag hebben ze deze opeens verwijderen en wordt ook niet meer geleverd. http://www.bestel.nl/outdoor-gadgets/balkon-bbq-p-2269.html

Nu wil ik dus zelf aan de slag gaan, zo moeilijk kan het niet zijn om dit te maken, zeker niet als ik soort gelijke stalen bloembak kan vinden. Maar na wat rond te zoeken op google nog geen succes gehad. Hebben jullie enig idee waar ik een stalen bloembak kan vinden die ook tegen de hitte van een bbq kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga maar eens bij de "Action" kijken!

Overigens: misschien kan de bloembak wel tegen de hitte, maar de plantjes ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag hopen dat je tweede antwoord sarcastisch was?
Ga toch niet mijn plantjes in de bloembak doen, het wordt een BBQ.
Ik kwam gister bij de Ikea in Delft. Daar zag ik beneden deze gevallen staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kom net dit tegen:

Je bbq is nog wel te koop :-D
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat kwam je tegen, de foto van ikea bedoel je? Nu na heen en weer mailen met megagadget zeggen ze opeens dat ze ergens in de zomer nog wel binnenkomen. Terwijl ik eerst een antwoord kreeg van: Uitverkocht en komen ook niet meer binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zag de tweede link niet, nou bedankt in ieder geval haal hem daar wel :)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
ja ik bedoelde die bakken bij ikea, die kwam ik daar tegen. Maar de bbq zelf is beter natuurlijk, dus negeer ikea, en bbqse ;-) ik hoop dat het weer een beetje mee zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die dingen van de IKEA daar brand je na 2 x bbq'en wel doorheen hoor. Dat spul is veel te dun. Geldt ook voor de Action-bloembakken.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb geen idee, nooit geprobeerd, maar als het goed is, kan hij nu de echte bbq bestellen, en hoef je niet te klooien met zelf maak spul.