hoe kan ik de bodem van mijn douche bekleden met mozaïek die helemaal waterdicht is?

ik wil een soort instapdouche maken, onderaan bekleed met mozaïek en aan de wanden met tegels. nu weet ik uit ervaring dat tegels waterdicht maken echt geen lachertje is. je kan er wel een waterdichte coating onder de tegels aanbrengen, maar aan de voegen komt er toch altijd wat vocht door en die gaan dan soms verkleuren door het vocht.
Ik vrees vooral voor de vloer Daar blijft water soms wat langer instaan met alle gevolgen van dien. Dus hoe maak ik een mozaïekvloer op de bodem in de douche die echt wel helemaal waterdicht is ook aan de voegen.

11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

De specie waarmee u de mozaïek steentjes meer bevestigd en dicht voegt moet u vermengen met Compactuna Pro.
Daarmee is die cement waterafstotend geworden.
De toepassing kan u vinden op bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
goed idee Roger, je bent een doe-het-zelfwonder denk ik !
liveisgreat
11 jaar geleden
goed gezegd Roger, je bent een doe-het-zelfwonder denk ik...