Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede gemakkelijke website om te leren hoe ik mijn electriciteit in mijn huis moet leggen ?

ik wil mijn electriciteit vernieuwen in mijn huis maar ik ken er totaal niks van. wie kan mij een goede gemakkelijke website tonen waar ik dit kan leren? (met foto's of video's of tekeningen of schema's )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
667
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je volgende week een blindedarmontsteking hebt vraag je hier een gemakkelijke website zodat je de operatie zelf kunt uitvoeren? Daar zijn opleidingen voor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reken er ook op dat je niet verzekerd bent als er door jouw gebeunhaas iets fout gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies. Ik zou gewoon een vakman dit laten doen. Op zich is het niet moeilijk. Maar je moet wel precies weten wat je doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zorgvuldig te werk gaat is er zelfs voor een leek een heleboel veilig zelf te doen.
Zaagwerk is gevaarlijk dan de elektra. Goed inlezen, goede materialen en bij twijfel vooral niet denken "het zal wel goed zijn" of "dat kan best".
Het aansluiten in de meterkast kan je aan een prof overlaten, die dan meteen jouw werk door kan meten. Dan heb je zekerheid dat je werkt goed gedaan is. Ikzelf vind het bijvoorbeeld niet erg om voor klanten te werken die een deel zelf doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op de websites Mijnkluswijzer en Klusvraagbaak vind je hierover informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste,

Aan te raden is om je eerst een beetje te verdiepen in het elektra materie.
Pas als je het begin van elektra begrijpt zal het een stuk makkelijker zijn om de juiste kleur bedrading naar het juiste component te trekken.

Misschien is de onderstaande link een goede start voor je...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding