ik wil graag een stoeptegel beschilderen voor vaderdag om in de tuin te leggen wat voor verf kan ik het beste gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (6)

Acryl verf!! Acryl zegt het al, is een soort plastic!
Ik heb zelf een doek beschilderd met acryl en deze buiten hangen. En dat zonder coating!
Als je de tegel echt ook als tegel gaat gebruiken zou ik er wel een coating over doen! Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou het nog helpen om de tegel een paar keer te lakken?
tegels zin van beton, dus je kan voor buiten het beste betonverf gebruiken. en die zijn er in veel kleuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eén tegel schilderen met betonverf..... weet je wat betonverf per blik kost?
met betonverf. dat pakt altijd en is goed weer en wind bestand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Muurverf is prima daarvoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hiervoor wegenverf gebruiken, slijtvast en in diverse kleuren verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stoepkrijt!!
Is alleen niet watervast... ;-(