Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb foto's laten afdrukken van 20x30cm; ben op zoek naar fotoalbum om ze erin te plakken of in plastic mapje. Wie heeft de oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blokker verkoopt mapjes waar ze in passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Plakboeken van de hema. Die gebruik ik altijd. Ze zijn wat breder dan de meeste van dat soort dingen, waardoor ook 20x30 er goed in past. Ik heb alleen een stapel van een paar jaar terug, dus weet niet zeker of ze nu nog dezelfde verkopen (maar dat hebben ze jarenlang gedaan, dus goede kans dat ze ze nu ook nog hebben).
Het heten trouwens geen fotoboeken, maar plakboek oid. Ze zijn rood (of misschien ook andere kleuren) en hebben van die metalen ringetjes aan 1 kant. En kosten maar 3 euro ofzo.
Dus ik zou even kijken of ze die hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, ze hebben niet van die irritante doorzichtige velletjes tussen de bladen zoals sommige fotoalbums. Plakken altijd doen met goede fotolijm, niet met gewone vloeibare lijm, dan heb je het risico dat het door het papier heen schijnt; en fotolijm kan je verwijderen zonder problemen, en geen vlekken: als je morst, laat je t even drogen en wrijf je het er zo weer af (wordt een soort zacht plastic).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hema : ■geschikt voor 400 foto's van10x15cm
■formaat 32,5x30cm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
presentatie mappen. kun je dan bewaren in een ringband
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding