heb foto's laten afdrukken van 20x30cm; ben op zoek naar fotoalbum om ze erin te plakken of in plastic mapje. Wie heeft de oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Blokker verkoopt mapjes waar ze in passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Plakboeken van de hema. Die gebruik ik altijd. Ze zijn wat breder dan de meeste van dat soort dingen, waardoor ook 20x30 er goed in past. Ik heb alleen een stapel van een paar jaar terug, dus weet niet zeker of ze nu nog dezelfde verkopen (maar dat hebben ze jarenlang gedaan, dus goede kans dat ze ze nu ook nog hebben).
Het heten trouwens geen fotoboeken, maar plakboek oid. Ze zijn rood (of misschien ook andere kleuren) en hebben van die metalen ringetjes aan 1 kant. En kosten maar 3 euro ofzo.
Dus ik zou even kijken of ze die hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, ze hebben niet van die irritante doorzichtige velletjes tussen de bladen zoals sommige fotoalbums. Plakken altijd doen met goede fotolijm, niet met gewone vloeibare lijm, dan heb je het risico dat het door het papier heen schijnt; en fotolijm kan je verwijderen zonder problemen, en geen vlekken: als je morst, laat je t even drogen en wrijf je het er zo weer af (wordt een soort zacht plastic).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hema : ■geschikt voor 400 foto's van10x15cm
■formaat 32,5x30cm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
presentatie mappen. kun je dan bewaren in een ringband