hoe heet de 220V inbouw schakelaar die je op campings en sportgelegenheden ziet?

Werking: je drukt erop en de schakelaar blijft 2 minuten of zo aan en slaat dan met een luide klik weer uit (en zit je in het donker op de wc bijvoorbeeld.
Het is geen:
- Impuls schakelaar (Die moet je vasthouden om aan te blijven)
- Tijdschakelaar of tijdklok (daar kan de gebruiker de afloop tijd bepalen en dat kan bij het type waarvan ik de naam zoek niet, of alleen door de installateur worden ingesteld.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat wordt een timer schakelaar genoemd. In een sportgelegenheid zijn deze instelbaar tussen 0-15 min.