kun je tocht tegen houden bij de voordeur aan de kant van het slot ?

er zit ruimte tussen de voordeur en het kozijn aan de kant van het slot,hoe hou je de tocht dus tegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Daar zijn tochtstrips voor te koop. Als je een huurhuis hebt kun je eens aan je huisbaas vrager of hij die wil plaatsen. Anders kun je ze zelf kopen bij bijv. bouwmarkten of ijzerwarenwinkels. Wat je ook kunt doen is een dik stuk foam tape er tussen plakken maar dit staat lang zo netjes niet en dat geeft ook vlekken als je het weer wilt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar hebben ze tochtstrip in soorten en maten voor uitgevonden.

http://www.beslist.nl/products/klussen/klussen_486172_488847/r/tochtstrip+voordeur/
jc54
11 jaar geleden
Je kan dit probleem in combinatie met een ander probleem oplossen,
door aan de buitenkant een SecuStrip te plaatsen.
Dat houd heel wat tocht tegen maar wat nog belangrijker is
dat het gelijk voor meer bescherming tegen inbraak geeft.

Toegevoegd na 11 minuten:
Je zegt dat er ruimte tussen de voordeur en kozijn zit.
Dat is erg aantrekkelijk bij inbrekers om te flipperen,
dus van dat probleem ben je dan ook af.