Ik ben al een hele tijd op zoek naar hoogglans fluor verf, weet iemand waar ik deze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

SPECIAL FX Fluor

Door een mix van speciale fluorescerende pigmenten en een copolymeer bindmiddel geeft deze verf een fluorescerend effect wanneer het wordt blootgesteld aan UV licht.
Met SPECIAL FX Fluor kunt u op muren en plafonds vlakken aanbrengen in de heldere en spannende kleuren die fluorescerende pigmenten in zich herbergen.
Bij blootstelling aan UV licht zal de uitstraling nog helderder worden.
Geschikt voor binnengebruik.

Te koop online:http://www.paintdiscount.nl/index.php/specials/special-fx-fluor-paint-groen-250ml.html
11 jaar geleden
Dan moet je vragen naar VERKEERSWIT meestal bij de professionele vakhandel voor verf zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan die kopen op onderstaande link.
Er zijn nog leveranciers maar dan moet u eens zoeken op Google en Fluoverf invullen.
U kan ook gewone fluoverf gebruiken en er dan een kleurloze vernis opzetten.
Al bij al een stuk goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je echt vakwerk en het beste resultaat, kijk dan eens naar bv. voertuigen van hulpdiensten.Deze worden gespoten met acryl autolakken, en als volgt.Witte ondergrond, fluo er op, en een hoogglans vernis.Het bestaat ook voor de doe het zelvers, maar de opbouw blijft hetzelfde.Let wel, en heel belangrijk is, dat je de speciale, niet verkleurende vernis gebruikt.