Weet er iemand een mogelijkheid om een deur van buiten open te krijgen waar de sleutels aan de binnenkant in het slot hangen en nog scheef ook?

Er zijn deuren met en zonder brievenbus, dat zal denk ik ook nog verschil maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ben je van plan, in deze donkere tijd? Dat je de deur achter je dicht trekt terwijl de sleutel er nog in zit, dat begrijp ik, maar meerdere deuren???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ook nog met en zonder brievenbus....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snode plannen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaatjeboren en met een peperklik of iets open maken. Nu erg populair bij de inbrekers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk, jullie reacties, maar ik bedoelde gewoon dat je voordeuren hebt met brievenbus, maar ook zonder brievenbus.
En dan de vraag 2-ledig, hoe kan je die weer openen, met brievenbus is me nu duidelijk, en zonder brievenbus misschien een vakman die geld kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
cilinder breken, doorboren, enzovoorts.
google en youtube voor filmpjes.

Het beste antwoord

Met een gebogen dun stukje ijzerdraad lukt het soms ook. Hangt van de sleutel af en hoe die in het slot zit. Als het een sleutel is waar een open stukje aan de bovenkant zit lukt het soms.

Misschien is het toch handiger een slotenmaker te bellen al kost het een vermogen. Als je een huurwoning hebt dan moet je mogelijk ook een nieuwe deur nemen van de woningbouwvereniging als je deur erg beschadigd is en dat kost ook veel.

Toegevoegd na 1 minuut:
ALs er een open stukje aan de bovenkant van je sleutel zit dan moet je het stukje ijzerdraad daar doorheen doen en dan proberen de sleutel eruit te hengelen net als wanneer je een kleerhanger gebruikt. Dat kan dus alleen als je een brievenbus hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als er een brievenbus is, kun je proberen met een omgebogen klerenhanger de sleutels uit het slot te halen en door de brievenbus naar buiten te trekken (werd veel door insluipers gebruikt, misschien nog wel). Zonder brievenbus zal je, vrees ik, een slotenmaker moeten inschakelen (of iemand met de sleutels van de achterdeur ;-) ).
11 jaar geleden
Uitgaande dat we te maken hebben met volgend cilinderslot:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.restantverf.nl/images/DOM%2520cilinderslot%25202%2520zijden.jpg&imgrefurl=http://www.restantverf.nl/product_info.php?products_id%3D2492&h=314&w=479&sz=19&tbnid=KKijPbDD3hfkQM:&tbnh=90&tbnw=137&zoom=1&usg=__y8Bd5IYCf9u65ByLHHzE5z9Hsx0=&docid=ZFTRQFA03ZQ5tM&sa=X&ei=7VbYULPpDoKThgfqw4G4CQ&ved=0CF0Q9QEwAg&dur=392

Met een gelijke sleutel aan de buitenkant in dezelfde stand steken als de sleutel aan de binnenzijde. Met een beetje geluk kan je de "binnensleutel" er dan uitduwen. Voorts kan je dan het slot opendraaien.

Heb je geen extra-sleutel om als buitenzijdesleutel te dienen, dan zit er niks anders op dan de deur te forceren of de slotenboer te bellen. (die laatste gaat een enorm hoog tarief vragen (dag voor Kerstmis), iets in de 200,- euro; maak dan ook goede afspraken wat het mag kosten VOORAF!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had er ook bijgezet dat die sleutel aan de binnenzijde er scheef inzat. Dus eruit duwen was niet mogelijk.
als je een deur sluit dan druk je de grendel in, met een verenstalen draad in de juiste vorm kun je langs de rand van de deur dit imiteren.
Als je nu enige kracht op de draad uitoefent en de deur tegelijkertijd heen en weer wisselt, schiet hij zo uit de vergrendeling, mits hij niet op slot zit.

Met het juiste gereedschap nog geen 10 seconden werk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt proberen met een rubberen hamertje op een andere sleutel te slaan. Lukt dit niet dan is jouw slot daartegen beveiligd. Je kunt dan een betrouwbare slotenmaker bellen. Let op! Er zijn veel oplichters actief. Het hoeft niet veel te kosten (max €90). Ik heb ooit deze gasten gebeld, ze waren er snel en betrouwbaar. http://www.deslotenmaker.com