Kan iemand me vertellen hoe ik draadjes los kan krijgen en weer aan kan sluiten in deze schakelaardoos? Ik zal u heel dankbaar zijn!

Picture for question
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een foto van de andere kant
Wouter2011
11 jaar geleden
Geplaatst

Het beste antwoord

Licht trekken en draaiend( links rechts links) Moeten er uit komen, achteraf terug induwen.Werkt steeds bij mij.Gebruik desnoods een tangetje, maar steeds voorzichtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ zou trouwens best een flink trekken kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom de combinatie draaien/trekken :)

Andere antwoorden (2)

De 2 inkepingen vooraan (1e foto) en 1 achterop zijn óf een schroef óf een klem die je moet indrukken. Dan gaat het zaakje lost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Er zijn twee schroeven achterop. Ik heb ze eruit gehaald. Maar de draadjes blijven vastzitten :-(
Hoi volgens mij moet je op die pinnetjes duwen aan de zijkant met een spanningzoeker , En dan aan de draadjes trekken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Welke pinnetjes?