ik wil mijn ps3 controller verven, maar hoe moet dat precies en vooral: welke soorten verf moet ik gebruiken?

Ik weet dat ik m eerst helemaal uit elkaar moet halen en dan primer dan lak en dan blanke lak moet spuiten maar zijn er nog verdere stappen ? En welke verf moet k gebruiken en waar kan k deze kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Eerst schuren, dan primer, dan de verflagen dan pas de blanke lak aanbrengen. Met Motip heb ik zelf goede ervaringen. Te krijgen bij de betere autozaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik kan gewoon autolak gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevoeging : voor plastic lak?