Hoe kan je het best bloedvlekken maken met verf ?

Ik heb 1 topje helemaal kapot geknipt alsof k gestoken ben en heb daaronder een topje die dus bloedvlekken moet hebben, hoe doe ik dat het best ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.8K

Antwoorden (3)

prik een gaatje in je vinger en doe dat bloed wat eruit komt erop.

Niet dat dit nou de beste manier is... ;) In de bron vindt je een link waar je nep bloed kan kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kant en klaar filmbloed of nepbloed kan je in veel feestwinkels kopen, maar je kan het ook zelf maken.
Hier vind je een recept:
http://www.willemwever.nl/vraag_antwoord/de-maatschappij/hoe-wordt-filmbloed-gemaakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem gewoon bietensap en roer er wat oploskoffie door. Echt bloed is altijd ietsje bruiniger dan knalrood.
Neem dat een kwastje, doop het erin en spetter dan op je shirtje.