is er een manier om een vervaagde windows genuine sticker weer leesbaar te maken ?

De perikel van een only tweedehandjes koper, tja geld groei niet op me rug ;)
maar is er enige CSI forensische kennis op goeie vraag die met een of ander middeltje die de sticker weer wat leesbaarder kan maken ? als is het 1 keer
ultra violet ? ik noem maar wat ?.

8 jaar geleden
1.4K
SimonV
8 jaar geleden
Kun je de betreffende pc wel opstarten?
SimonV
8 jaar geleden
Nee laat maar, het heeft geen zin de key in de registry te vinden als je nu nog een illegale versie gebruikt, zoals ik elders lees...
SimonV
8 jaar geleden
Je zou kunnen proberen een foto van de sticker met smartblur leesbaar te maken. http://smartdeblur.net/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je het met recall doet is succes(niet) niet gegarandeerd.
http://www.zdnet.be/download/167416/haal-vergeten-wachtwoorden-en-productcodes-weer-naar-boven/
capthavoc
8 jaar geleden
ik ben inmiddels legal op windows 8 dus dat is het probleem niet meer de windows versie die er op stond was ultimate en de sticker was van home premium dus er is niets te vinden in het systeem
maar ik zie heel vaag nog letters is er niet een of ander vloeistofje dat ook als is het 1 keer die letters even oplicht
kan ik nog een leuke dualboot maken
ik ga die irfanview zeker eens proberen

Het beste antwoord

Ik maak van een onleesbare tekst een goede foto en laad die in irfanview.
Dan speel ik met licht en donker, meer minder contrast en de kleur kanalen en meestel lukt het me de tekst te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
bedankt voor de moeite helaas was het niet succcesvol