Dat gaat goed met Velpon. Dus gewone knutsellijm.

Pritt stift en 10 sec. Lijm gaat niet goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt heel vreemd, maar houtlijm is hier ook heel erg geschikt voor. Houtlijm (ook wel PVA-lijm genoemd) lijmt werkelijk alles, heeft een uitstekende hechting, en droogt kleurloos op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met knutsellijm, of fotolijm(spray of uit tube)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knutsellijm is prima, zeker als je met kindertjes aan het knutselen bent. Anders zou ik een lijmpistool adviseren, dat is gelijk droog en erg sterk.LET OP: Is niet geschikt voor het gebruik door kleine kinderen!!!