Welke textielverf kan ik het beste gebruiken om een nylon hondenhalsband te verven?

Heb nogal een kieskeurig poedeltje die maar 1 soort halsband wil dragen (zgn chokers). Nu kun je deze gelukkig wel in verschillende kleurtjes krijgen, maar ze zijn allemaal saai effen :(. Nu wil ik proberen een licht groene proberen op te fleuren met wat textielverf, maar welke verf is geschikt om op nylon aan te brengen en niet gaat afgeven in de regen?
Of heeft iemand een ander leuk idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Textielverf wordt alleen opgenomen als het materiaal poreus is. Halsbanden zijn dat volgens mij niet.
Je hond loopt trouwens echt niet rond denkend: " oh jee, mijn halsband is wel erg saai" ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verven gaat niet op nylon, dus zul je iets anders moeten bedenken, ga eens naar een kralenwinkel of stoffenwinkel, daar hebben ze wel leuke dingen die je erop kunt naaien.