Hoe kom ik aan een stankafsluiter voor in een pvc kolk?

Binnen in mijn pvc straat kolk hoort een stankafsluiter/stankscherm. Deze moet een breedte hebben van ca 12 a 13cm. Op het net kan ik hier niets over vinden en ook heb ik al verschillende leveranciers gebeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik had hetzelfde probleem.
Heb het opgelost door er een zinken emmertje wat ik de tuin zag liggen erover heen te plaatsen.
Doordat het emmertje bijna aan de boven kant tegen het deksel komt, kan het niet omhoog getild worden door het water.