Parketvloer enkele stroken Liggen los. Welke lijm kan ik het beste gebruiken?

Kleine waterschade gehad en een paar planken liggen los. Met welke lijm kan ik er nieuwe stroken inleggen. Er zit een betonvloer onder en het ligt er vast opgelijmd. Eerst Goed laten drogen denk ik. Wie helpt mij met de juiste lijm soort?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk (op basis van de bron) dat je Epox-PU lijm bedoelt? Kijk anders even zelf op de site van floorhouse om te kijken wat in jouw situatie het meest geschikt is. Je kunt je ook laten voorlichten bij een winkel waar ze parketvloeren verkopen of voor een goedkopere oplossing naar je lokale bouwmarkt gaan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien ben je wel verzekerd voor waterschade en kun je dit verhalen bij een verzekering. Het loont in de meeste gevallen de moeite en dan kan er een vakman naar kijken.
11 jaar geleden
Zoals u al aangeeft moet het volledig uitgedroogd zijn.
Tec7 is ideaal voor dergelijke toepassing.
Als u het niet uitgedroogd krijgt kan u X-Tack7 gebruiken.