Waar kun je een stofmasker/mondkapje kopen (per stuk)?

Een mondkapje tegen het stof dat vrijkomt bij het slopen van gipsplaten, om me te beschermen tegen enorme hoestbuien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nu nog lekker weer, zet als het kan twee ramen of deuren tegen elkaar open, dan waait het grootste gedeelte naar buiten.
Goedkope mondkapjes werken wel, maar minder als het te erg wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, geen ramen

Het beste antwoord

Per 3 bij de action.
Per stuk bij bouwmarkten zoals de gamma. Deze laatsten zijn echter erg duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukt. 3 voor € 2,50.

Andere antwoorden (2)

Bij de Brico zijn ze vrij goedkoop, de eenvoudigste zijn per 5 en 10 stuks verkrijgbaar maar er zijn meerdere types verkrijgbaar. Natuurlijk hangt de prijs af van het type.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Brico is cool! (alleen kennen die Hollanders het niet)
Je kan zo ook bij de apotheek kopen.