bestaan er linken naar films over hoe je een badkamer moet installeren in een kamer die nu nog geen badkamer is (zolder bv.)?

ik zou graag volgend jaar een badkamer met toilet en douche installeren op zolder. hiervoor zoek ik informatie, liefst op video. maar als ik op internet zoek vind ik meestal een filmpje over het hernieuwen van een bestaande badkamer, dus waar de leidingen e.d. al liggen
ik moet van O af aan beginnen, dus ook de afvoer naar beneden (kelder), waterleiding naar boven enz...
is dergelijk filmpje vindbaar op internet? zo nee, is er andere interessant materiaal met tips?

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op bijgevoegde link heeft meteen een volledige uitleg van de opbouw vanaf zero.
Dit is een zeer interessante website omdat daar nog veel meer klussen op uitgelegd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
idd, super website voor een klusser!

Andere antwoorden (1)

Een badkamer installeren voor iemand die niet echt ervaring heeft met verbouwen zal een lastige klus worden.
Mijn mening is wanneer je een beetje handig bent heb je geen handleiding nodig.
Begin eersten je uitgangspunten waar wil je wat hebben kosten tijd.
Maak hem eerst volledig op papier.