Ik heb pas een benzine kettingzaag gekocht maar de benzine is op. ik weet niet wat voor mengsel erin moet. weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

dat hangt er vanaf of het een 2 takt of een 4 takt motor is
bij een 2 takt moet je mengsmering gebruiken en met een 4 takt kan je normale benzine gebruiken. je kan aan de buitenkant van je motor het verschil van 2 of 4 takt zien of er wel of geen in en uitlaatkleppen aan zitten een 2 takt heeft GEEN in en uitlaatkleppen, een 4 takt heeft deze WEL.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe ziet zo'n uitlaapklep eruit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja met uw vraag kan ik verder maar ik weet niet meer hoe zo'n uitlaatklep eruit ziet een ding weet ik wel en dat is dat er niks op de uitlaat zit het is enkel een klein peipje.
dank u. :]

Andere antwoorden (1)

Aspen 2t, te gebruiken voor kettingzagen bosmaaiers e.d. Te koop bij elke goeie tuinmachinehandel.