hoe droog ik snel nat geregende kleding?

Ik heb helaas geen droger

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap de vraag niet. Is de kleding snel nat geregend? Of wil je de kleding snel droog hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe krijg je kleding snel droog (welke is natgeregend)

Antwoorden (9)

op de tocht hangen lekker in de wind dan komt het wel goed.suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over de verwarming leggen, of over een stoel, of even aan een waslijn of droogrek (of iets wat er op lijkt) als die in de buurt ligt... snel zal het niet gaan, droger wordt het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de zon, en anders ophangen bij je boiler, die straalt veel warmte af.. Bij de Hema heb je was rekjes die je aan de verwarming kan hangen .. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hang et over de kachel/verwarming en als het veel is wat je wil drogen dan gebruik je een droog rekje en zet je die voor de kachel/verwarming zorg wel als je een droogrek gebruikt dat hij met de zijkant naar de kachel/verwarming staat zodat de warmte alle vlakken raakt.

en vergeet natuurlijk niet je kachel/verwarming hoog aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ophangen op een rekje en de föhn erbij, ik neem aan dat je de verwarming (nog) niet aan hebt, onderdoor blazen met de föhn en je kleding wordt droog. Dat gaat natuurlijk niet super snel, maar werkt wel!

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt misschien een beetje raar, maar door de kleding aan te houden als de regen gestopt is, droogt het bijzonder snel. Zeker als je nog op de fiets zit, en er een lekker briesje langswaait! Niet te hard fietsen, want anders wordt het weer nat van je transpiratie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik stop het in de magnetron, zeker als het kleine kledingstukken zijn zoals: handschoenen, sjaals en sokken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een staande ventilator hebt dan hang je het op een rekje naar de ventilator toe en laat je hem de lucht er door blazen.
Indien je er twee hebt is dit nog makkelijker want dan laat je ze tegenover elkaar er door blazen en dat werkt nog sneller.
11 jaar geleden
Je kunt eerst een nat kledingstuk op een (grote) handdoek leggen, samen oprollen en dan uitwringen, dan neemt de handdoek al heel veel water op (zo droog ik ook fijne kledingstukken die niet in de centrifuge mogen)