Wat gebruik ik als onderlaag bij een patchwork tapijt?

Ik heb een leuk idee voor een vloerkleed. Het wordt iets patchwork-achtigs. Quilt? Maar nu twijfel ik over wat ik als onderlaag moet gebruiken. De patchworklaag is dun, te dun om als tapijt te gebruiken. Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn onderkleden te koop met van boven vilt of iets dergelijks en van onder antislip. Misschien kun je je kleed daaraan bevestigen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor de tip, het is alleen jammer dat dit product niet gewassen kan worden. Maar misschien is daar iets op te vinden.
In kringloopwinkels kun je wel eens een tapijt op de kop tikken, en dat kun je gebruiken als "voering", zodat jouw kleed wat meer body heeft.