Iemand tips om een dop van een glazenfles te krijgen?

Ik heb een olilamp gekocht, maar krijg de dop er niet af! Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij niet al te grote doppen gebruik ik zelf altijd een notenkraker omdat je meer grip hebt dan met een allesopener daardoor ook minder kans dat je iets breekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
De achterkant van een combinatietang is ook heel geschikt! Daar zit rubber op dus dat glijdt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een goed idee Amadea, door mijn reuma bedenk ik automatisch hoe je iets makkelijk vast kan houden maar dat geldt natuurlijk ( gelukkig ) lang niet voor iedereen ;-))
Eventjes onder warm water houden:zo zet het metaal wat uit en komt makkelijker los.
11 jaar geleden
Even een tijdje in de koelkast , dan warm water ! Welk materiaal is het trouwens ?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is inderdaad DE manier. Door het grote temperatuurverschil zal de glazen fles knappen en houd je de dop los in je handen .....