ja, die zijn te koop.
kosten 49 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zeker! Bij Ikea zijn er 14 verschillende kleuren te krijgen. Variërend in prijs van €49.- tot €199.- (incl. 2 jaar garantie).
Ze zijn evt. ook te bestellen via SaveMySofa, daar kun je kiezen uit 87 kleuren. De prijs licht wel wat hoger, tussen de €125.- en €380.-
Maar bij Benz zijn ze ook te krijgen in maar liefst 164 kleuren, in prijs variërend van €189.- tot €89.-

Toegevoegd na 32 seconden:
Ohw ja, en marktplaats natuurlijk!!