Weet iemand een site waar ik een visitekaartje in een aparte vorm of met ander materiaal kan laten maken?

Mijn achternaam is Hazenberg dus zou het leuk zijn in de vorm van een haas (of konijn) een visitekaartje te bestellen. Of een kaartje wat met een andere materiaal gemaakt is. Bijvoorbeeld gerecycled karton of een ander product wat al dan niet gerecycled is? Een tip over iets wat ik zelf zou kunnen maken/ hergebruiken om mijn gegevens op te zetten is ook welkom.

Kortom: waar of hoe kun je visitekaartjes maken die een beetje anders zijn dan wat je al 100miljoen keer voorbij ziet komen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

je kan bij elke drukker wel kaartjes laten maken met een bepaalde vorm, maar dan zal je toch een stans moeten laten maken (duur).

Hier vond ik online een kaartjesmaker die vrijwel alles kan maken:

http://www.cardonizer.com/

http://creativefan.com/35-awesome-business-card-designs-for-your-inspiration/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuke site, ga ik eens op snuffelen !
Via facebook kreeg ik deze site als reactie: http://www.houtenkaart.nl . En die zitten ook nog bij mij in de buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuke websites !
Om op te snuffelen en inspiratie vandaan te halen. Maar ik heb toch besloten mijn kaartjes zelf te drukken op de ouderwetse manier. Dus letter zetten en een plaatje (cliché ) op de andere kant. En dat dan afdrukken op de Heidelberg degelpers in het Grafisch Museum waar ik vrijwilligerswerk doe.

Andere antwoorden (1)

Op Vistaprint kan u zelf een afbeelding uploaden en alles vrij indelen. Vrij goedkoop, betrouwbaar en goede kwaliteit.
Als u zich aanmeld op hun site krijgt u regelmatig speciale aanbiedingen.
Gewoon www.vistapring.nl of be.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, moet natuurlijk www.vistaprint.nl of be zijn.
Als er voor een typefout ook een - gegeven wordt zal het hier mooi worden op GV.
Kritiek geven wel, maar een alternatief ???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik had al verwacht dat iemand vistaprint zou roepen :P Maar die site komt als eerste omhoog"bij het zoeken en je word er bijna mee dood gegooid. En ja ze zijn goedkoop, en ja ze zijn best betrouwbaar (want ze lullen je altijd nog het een en ander aan en gratis is niet gratis) maar bijzonder ??? Nee dat zijn ze nou weer niet haha, toch bedankt voor je antwoord!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alleen niet origineel en niet bijzonder, ook nog een foute link...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, de min was voor de combinatie van een wel heel doorsnee drukker op een vraag naar een originele drukker en een typefout in een link, wat betekent dat de link niet werkt. En als de ontvangers van minnen gaan zeuren over het krijgen van minnen wordt het een mooie boel op GV.