hoe doe je een uil na?

je moet een kommetje maken met je hand en dan erin blazen, maar dat lukt mij niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Dit is werkelijk heel moeilijk uit te leggen in woorden. Je moet door een spleet tussen je duimen blazen. Omdat het zo moeilijk uit te leggen is, hierbij een filmpje. Helaas in het Engels, maar ik denk dat het toch wel gaat lukken zo.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Net even geprobeerd voor de lol en het werkt echt. :-)))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks maar het filmpje deed het niet:-(