Bestaat er betonplex platen met afmetingen van minstens 160 bij 330 cm? En zo ja, waar kun je ze kopen? Alvast bedankt!

Ik zoek een betonplex plaat voor de vernieuwing van de bodemplaat van mijn aanhangwagen. Het te bedekken oppervlak is 330 x 160 cm.

Ik denk dat het wel moet bestaan, maar heb het tot nu toe nog niet kunnen vinden op Google.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
240cmx122cm is meestal de maat, je zal voor grotere maten contact op moeten nemen met een houthandel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://onlinehoutverkoop.vpweb.nl/BETONPLEX.html 150x300 zie ik hier, maar dat is het nog net niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is hoop volgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Betonplex Courante afmetingen zijn 250 x 125 cm en 300 x 150 cm, maar ook zijn er grotere maten tot maximaal 1250 x 360 cm. Dat wordt dus bellen, want zulke maten zullen alleen door bedrijven afgenomen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ff contact opnemen met een lokale houthandel zoals deze, die kunnen er zeker aankomen.
http://www.prinshouthandel.nl/categorie/Betonplex_Plaatmateriaal.html
Maar twee standaard platen zullen altijd goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zou het probleem zijn met twee platen, ik gok dat dat een stuk kosten effectiever is.

Het beste antwoord

ja die zijn er wel 4000 x 1800 en 18 mm dik kost je wel 420 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad nogal prijzig, maar ik weet wat ik moest weten.
Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

Lijkt me groot, Google eens naar Hoekstra vloerdelen en wanden voor opleggers