Hoe kun je een brandgaatje in een wit glimmend vest het best een beetje wegwerken?

Heb een adidas vest wit zit een brandgaatje in maar het stoort me een beetje, kan ik het wegwerken of iets??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik doe dat dan met typex.
Je ziet het hoegenaamd niet; het gaatje is enigszins gedicht en gaat niet verder en zo raakt die ouderwetse typex ook eens een keer op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hiervoor reparatiedoek gebruiken,dit strijk je er aan de binnenkant op.

http://www.destoffenkraam.nl/reparatiedoek.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de + jodokus
nog simpeler lijkt mij om het adidas embleem los te maken en een stukje te verzetten !

reacties: waar zit het gaatje?
antwoord vs:
"aan de achterkant beetje net een stukje onder het adidas embleem"

dan zie je er helemaal niets van: geen plakplaatje, geen gestopt gaatje, geen type-ex, nee gewoon een vest met embleem!