DAG, heeft iemand ervaring met de Renovator (apparaat om te schuren en zagen dmv. trillingen)? Het wordt aangeboden via tel Sell en lijkt handig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Trillingen kan je in dit geval zien als een hele kleine snelle zaagbeweging.

De Renovator is een budget versie, die voor te veel geld door Tel Sell verkocht wordt.
Ongeveer dezelfde kwaliteit ligt af en toe bij de Aldi en de Lidl, alleen dan een stuk goedkoper.
Ook zijn de losse opzetstukken aan de dure kant.

Ik heb een professionele versie. (Bosch blauw gop)
Ideaal voor het kleine werk, vooral als je er met een andere zaag niet bij kan.
De zaagjes zijn wel duur, dus als het kan gebruik ik iets anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een uitstekend stuk universeel gereedschap welke voor veel taken kan gebruikt worden.
Zijn geld dubbel en dik waard.
Een surplus voor de doe-het-zelver.

Toegevoegd na 14 uur:
Ik heb een recensie gevonden van Test Aankoop en een filmpje over de mogelijkheden.

Toegevoegd na 15 uur:
iIk zie in de reclame van Renovator € 120 - € 160, dat is toch veel geld voor een mij onbekend merk.
Een merk met naam en perfecte service als Bosch vraagt maar max € 110. Ik zou het wel weten.