Het drogen van een voeg in het metselwerk heeft even tijd nodig maar hoelang duurt het voordat de voeg de juiste kleur heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
31.1K

Het beste antwoord

Dat hoeft niet te gebeuren, vooral niet als de gebruikte specie niet de zelfde samenstelling heeft.
De kleur is ook afhankelijk van hoe erg het oude metselwerk verbleekt is. Al met al zal dat onder de gunstigste omstandigheden toch wel een jaar in beslag nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het antwoord wel redelijk dicht bij de waarheid komt maar 1 jaar lijkt me wel heel vreemd.

Andere antwoorden (1)

Op 4 uren is uw specie al volledig uitgehard.
Na maximum één dag moet u de juiste kleur al kunnen zien.
Als het een zeer vochtige muur is kan het iets langer duren maar dan spreken we van een paar dagen.