Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Het exemplaar wat ik in m'n bezit heb is ovaal. In de breedte 6,5 cm, en in de hoogte 4,3 cm. Volgens mij is dit voor ovalen badges wel een standaardmaat.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ovaal is zeker geen standaard. Hoogstens een custom badge voor een bepaald bedrijf/winkel ofzo.
Er zijn veel verschillende maten:

- 40 x 74 mm
- 14 x 64 mm
- 17 x 60 mm
etc.

De eerstgenoemde maat is de meest gebruikte afmeting voor een naambadge, verkrijgbaar in een klem en/of speldbadge.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx, ik ga eens meten...
Kijk goed uit, want er zijn geen standaardmaten voor naambadges! Ik heb thuis een hele verzameling, maar twee van eenzelfde ben ik nog niet tegengekomen. In het antwoord hierboven worden afmetingen genoemd die ik op websites van leveranciers niet tegenkom. (zie b.v. http://www.multibadge.nl/brocheklem-c-25_33.html).
Ook heb ik niet één badges met de afmetingen die in het eerste antwoord staan.

Ik zou de goedkoopste naambadges nemen, waar je gewoon een kaartje in kunt schuiven. Die zijn het handigst! Stem het formaat af op wat je makkelijk kunt printen/snijden of houd het standaardformaat aan van visitekaartjes, zodat je die evt. ook in de badge kunt stoppen. (=creditcardformaat, 8,5 x 5,5).

Toegevoegd na 1 minuut:
"eenzelfde" moet zijn: eenzelfde formaat
en "badges" moet zijn: badge
Pfff... wat slordig allemaal.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding