Waarmee kan ik het beste een natuurstenen vrij ruwe ornament lijmen?

Het staat buiten dus het moet ook tegen vorst kunnen en hitte ( zon).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Pattex heeft een tube (zwart met geel) 'plakken zonder boren'. Ik plak daar ook bakstenen mee aan elkaar en het zit muurvast. Omdat het een pasta-achtige substantie is, vult het kleine oneffenheden goed op.

te koop in de bouwmarkt
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed spul.

Andere antwoorden (2)

ER bestaat een 2-componenten kit voor marmer/natuursteen.AKEMI is de naam. is een creme kleurige steenlijm die met kleurpoeders op de gewenste kleur gebracht kan worden.kijk eens bij steenhouwerijen en bij kunstenaarsbenodigdheden winkels.typ AKEMI in op internet.
11 jaar geleden
Dit kan zonder problemen doen met Tec7. Dit product wordt al jaren in de bouw gebruikt voor allerlei toepassingen.
Droogt in +/- 30 min en heeft een zeer hoge trekkracht maar zonder enige krimp.
Neem maar eens een kijkje op hun website voor de veelzijdigheid van hun producten.