Hoe doe je nieuwe inkt in een grote inktstempel zonder dat je handen vies worden?

Ik heb een grote stempel, en er zit een inktkussentje in. Ik heb flesje vloeibare inkt.. maar hoe krijg ik het voor elkaar om nieuwe inkt op dat kussentje te krijgen zonder dat alles onder de inkt zit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Als het goed is, dan heeft je stempel een blokkeer-stand, waarbij die open blijft staan. Zoek naar een knopje of een schuifje. Zet hem dan op zijn kop, en zorg dat ie niet om kan vallen. Sprenkel nu wat druppels op het kussentje. Een paar minuten laten intrekken, en dan kun je hem weer dichtklappen. De supermarkt heeft wegwerp latex handschoenen, kun je gebruiken, het spul gaat heel moeilijk van je huid af, en op je kleren is het helemaal een ramp.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is dit een goed voorbeeld ?

Toegevoegd na 2 minuten:
nog wat extra info misschien:
http://www.refillstation.be/site/59,brother-digistamp.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met twee tankhandschoentjes...