bestaat er doorschijnende verf die je kan gebruiken op bv. glas en plastiek en die tegen de regen kan (bv. voor glastegels buiten, plastieken platen.?

Toegevoegd na 1 uur:
het moet dus absoluut doorzichtig zijn, geen dekkende verf...

11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (5)

Ja, als je naar een bouwmarkt gaat en er om vraagt kunnen zij je wel helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt kijken bij auto-onderdelen shops, daar verkopen ze acryllak, die ook geschikt is voor glas, plastic en kunststof.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
is die doorschijnend? dus doorzichtig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een transperante, ik weet niet of er ook een is, die ook kleur bevat, maar vragen kost niets :)
ja, die bestaat. Probeer een verfspeciaalzaak of een hobby winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste hiervoor is een spuitbus kleurloze lak die men gebruikt op de auto of in de yacht wereld de zogezegde bootlak. Die bevatten zelgs UV-filters.
Het ene is verkrijgbaar in een autoshop, het ander in een yachting speciaalzaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij doen het op school met bijv vader- of moederdag kado's met vernis, lijkt goed te werken:)