Waar kan ik online mooie figuurzaag patronen vinden (gratis)?? (geen kinder patronen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
25K

Antwoorden (2)

Je kan overal figuurzaagpatronen vinden.

http://www.homemadebyme.eu/Technieken/Figuurzagen/Basis-techn.-figuurzagen-hand.html

Ieder plaatje, iedere afbeelding kan je overtrekken en m
et carbonpapier of overtrekpapier op het triplex tekenen.

Vlinders, koeien, huizen, molens..........noem maar op.

Afhankelijk van hoe goed en hoe fijn je wilt werken,
zijn hier nog wat voorbeelden:
http://users.telenet.be/ferdinandcochet/kader.html

Toegevoegd na 1 minuut:
En hier vind je ook meer informatie en voorbeelden

http://hobby.blogo.nl/2010/08/04/simpele-decoratie-figuurzagen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij ook een plusje want ik heb nu geleerd hoe ik de mods kan omzeilen, meer praten over de link die je geeft ;-)
Nu moet ik eerst een verhaaltje gaan houden anders wordt mijn posting weer verwijderd want je mag geen antwoord geven met linken erin, zelfs niet als er gevraagd wordt naar linken, dat is wel lastig maar niet onoverkomelijk als je gewoon een eindje weg kletst maar ik zal wat linken gaan geven want dat kan onderhand beste wel, denk ik, hoop ik:

http://plans.nl/index.php?item=figuurzaagmodellen&action=page&group_id=54&lang=NL

google zelf even op gratis figuurzaagmodellen maar als je iets wilt maken kun je ook gewoon googlen op afbeeldingen en dan vind je vaak wel modellen die je kunt overnemen. Zeker als je bijv op tekening zoekt.

google in het engels op free scroll saw/fretwork patterns
http://www.saw4fun.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bladiebla! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hebt u weer uitstekend verwoord, vrouw Pelle! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat ik deze wegen al ken. Ik ben al jaren met figuurzagen bezig. En heb in middels alles wat ik kon vinden op het web zowat al gezaagd. Had gehoopt op die ene vernieuwende tip. Maar in ieder geval bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bloemetje: dat is lastig, wij weten namelijk niet waar je allemaal al bent geweest. Ik was niet eens gaan zoeken als je dit er al bij had gezet. Mijn tip: zoek alle vertalingen op van figuurzagen en google opnieuw op die woorden. Had je ook niets aan de tip van gewoon zoeken op afbeeldingen van wat je zou willen maken in combinatie met het woord 'tekening' of 'kleurplaat' soms kom je dan ook dingen tegen die je kunt zagen.