De folie van onze pvc voordeur lost. Prijsofferte reparatie +-1200 euro. zou ik dat laten repareren of een nieuwe pvc deur laten plaatsen?

vind kostprijs reparatie heel duur en vraag me af of ik niet beter een nieuwe deur laat plaatsen , ik weet wel niet wat dat me kan kosten ?

11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je geen garantie ? Er zit normaal 10 jaar garantie op de hechting van de folie ! Is het alleen op de deur of ook op het kozijn ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
zoals het dikwijls is gebeurt zoiets net na de garantieperiode ; geen garantie dus . Het is alleen op een paneel van de deur niet op het kozijn .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit zelf in de kozijnen, alleen een nieuwe deurvulling kan niet ?
doralien
11 jaar geleden
Wel de prijs die ik gekregen heb voor een paneel,was 1200 euro,wat ik kostelijk vind,of is dit een normale prijs?
Heeft u er al eens aan gedacht om uw deur te schilderen.
Mits de juiste behandeling laat PVC zich perfect verven.
Zie maar eens op de site van Levis waar men ook nog praktische tips mee geeft.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb nog een interessante site gevonden, zie 2e link.
Al bij al zal het u een paar 100 euro kosten maar wel definitief opgelost zijn.