Hoe kan ik mijn fiets repareren? (kijk uitleg)

Nou onderweg naar huis is dit (zie foto) los gegaan.
Nou ik keek ernaar en zag dat het is geroest.
Dus ik vroeg me af hoe ik het goedkoop repareer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik herken het haha, beste is gewoon even naar de fietsenmaken, nieuw stangetje klaar. Schat zo 10 euro. Zelf gaan klooien kan wel, touwtjes elastiekjes etc, hoop gedoe en uiteindelijk werkt het toch niet is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met ducktape en tierips kom je een heel eind. Als dat niet lukt zijn er nog postelastieken De rijwielhersteller kan altijd nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelf ook gerepareerd ik deed het met een klein beetje ducktape dit laat bijna nooit meer los en anders kun je het proberen te solderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om het verroeste stangetje een tairip samen met een lange tairip erin vaststrekken en met die lange tairip achter je spatbord langs op het andere stangetje strak vast trekken suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Draai het moertje los aan de binnenkant .
En doe er een grote borgring ertussen en dan alles weer in elkaar zetten .
Of je kunt er ook een nieuw gaatje boren ernaast en doe daar een ander moertje erdoor .