Ik wil de vensterbanktegels verven. Wat doe je met de voegen?

Picture for question
3 jaar geleden
2.1K
Utrecht
3 jaar geleden
Tenzij je heel secuur bent en heel precies kan afplakken, lijkt het me praktisch onmogelijk om de voegen niet mee te verven. Ik zou me de moeite (en frustratie omdat het niet lukt) besparen en de voegen gewoon meeverven.
Wel eerst goed schoonmaken.
Abcde
3 jaar geleden
Bedoel je de tegels binnen of buiten? Als je buiten bedoeld wordt dat raamdorpel genoemd. Wij hebben deze laten vervangen door nieuwe raamdorpels omdat het verven ervan niet lang mooi bleef. Dit hebben we gelijk laten doen met het vervangen en herstellen van wat houtwerk aan de woning. De kosten van het plaatsen van de raamdorpels vielen enorm mee. Misschien is dit ook wat voor jou? Offertes aanvragen kost niets.

Antwoorden (1)

De voegen zien er niet al te florissant uit, dus ik zou ze uitkrabben en na het schilderen opnieuw voegen.
Dan kun je de kleur eventueel ook aanpassen aan de kleur van de tegels.
Toegevoegd op 12 november 2020 10:38: tekst
jc54