Of het in jouw regio is, weet ik niet, maar hier zijn ze te bestellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie nu, dat ze in Roermond zitten, maar je kunt ze laten bezorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben weer een eind op weg en het gaat opgelet lukken.
Bedankt allen

Andere antwoorden (2)

Elke doe het zelf zaak, gamma praxis gerritsen bouwmarkt hornbach
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan dit op maat laten maken bij een metaalhandel. Er zit er een t.o. de megastores, achteruitgang aan de kant van de gamma.

Toegevoegd na 11 minuten:
De metaalhandel heet kokkelink!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kokkeling was ik al geweest en hadden vast geen zin om 20 moeren te leveren. Een firma in Roermond levert alles en stuurt op. Bedankt voor de reactie . Gr. G