Pvc jaloezie op maat knippen. Welk gereedschap?

We hebben bij de kwantum deze jaloezie gekocht:
http://www.kwantum.nl/raambekleding/jaloezieen/pvc/0480211
Maar hij is net 1 cm te breed! Die kan opzich wel geknipt worden enzo maar je hebt alleen pvc scharen voor buizen! Weet iemand of je en waar je een pvc schaar kunt kopen die vlak is of anders een ander soort schaar waarmee we dit netjes kunnen knippen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Lammellen knipper hebben we al naar gekeken alleen onze is 50 mm en die bestaat niet. Kan alleen tot 25 mm vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.3K

Antwoorden (2)

Ja daar zijn speciale schaartjes voor te verkrijgen bij de Gamma.

Toegevoegd na 1 minuut:
Schaar is niet het juiste woord het is een jaloezieknipper
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook voor 50 mm breedte?
Bij een andere bouwmarkt hadden ze alleen voor dunne
Dat kan met een zgn. lamellenschaar. In de link wordt het precies uitgelegd en staat waar je op moet letten. Met een gewone schaar krijg je rechte lamellen en een speciale schaar zorgt voor nette, afgeronde hoeken. Dat is een stuk mooier en echt de moeite waard; je moet er per slot van rekening als het goed is een tijdje tegenaan kijken.

Bij de bouwmarkt moet dit te vinden zijn. Zie link en foto voor de details.

Succes met knippen!!