Mijn oude kast is behandelt met waterbeits.Kan ik hier witte kalkwas overheen zetten?

waterbeits kalkverf

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alles wat met water beits is behandeld, daar kan wat anders overheen.Ontvetten(met ammoniak)schuren,en de kalkwas eroverheen.
Vind het een prachtige oplossing zeg.
Suc6
burgos
11 jaar geleden
Indien nodig éérst schuren dan ontvetten met St-Marc want dan is ineens het stof weg, laten drogen en nu kan u daar om het even wat over schilderen, zelfs witte kalkwas.
Goed idee trouwens, succes.