Bestaan er mobiele zonnepanelen die je op netstroom aan kan sluiten?

Ik wil proberen om wat stroom op te wekken op mijn balkon. omdat we er af en toe ook op willen zitten lijkt heb ik het idee om een mobiele versie te zoeken die ik een weg kan zetten wanneer nodig.. Het simpelste zou een paneel zijn dat ik schuin neer kan zetten tegen de gevel en enkel hoef aan te sluiten op het netstroom.
Waar kan ik zoiets vinden? op internet staan mobiele varianten die met een accu werken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Om een zonnepaneel op het net te koppelen heeft men dure apparatuur nodig waardoor zo een kleine toepassing geen nut heeft wegens véél te duur.
Beter kan u een omvormer gebruiken die de 12 VDC (gelijkstroom) van 230VAC omzet waardoor u die lokaal kunt gebruiken voor diverse toepassingen afhankelijk van het vermogen. Dit is zoals in een caravan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat betekend dat ik apparatuur daar speciaal op aan moet sluiten of kan dat via de wandcontactdozen in mij woning?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat betekend dat ik apparatuur daar speciaal op aan moet sluiten of kan dat via de wandcontactdozen in mijn woning?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen verbinding met uw huisinstallatie.
U kan het stopkontakt benutten welke op die omvormerzit.