Ik wil mijn kozijnen aan de binnenkant kaal schuren welke schuurmachine raden jullie me aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jeetje, ik dacht dat het hier om "konijnen" ging..

Het beste antwoord

Als je een kozijn zou kunnen uitvouwen, zou ik idd een schuurmachine met stofafzuiging nemen.
Maar een kozijn bestaat heel vak uit zo veelkantjes,dat het machinaal schuren ziet zo zinvol is en je vak handmatig moet bij schuren.
Daarom raad ik je toch handmatig schuren aan, omdat je daar het mooiste resultaat mee krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik ben dus op jou advies bezig geweest met de hand. Maar dat gaat hem niet helemaal worden. Ik denk toch morgen maar een elektrisch apparaat te halen. Voor de details ga we met hand en grotere vlakken met de machine. Denk dat ik voor deze ga http://www.makita.nl/schuurmachine-en-poetsmachine/230v-handpalm-schuurmachine/bo4555k-230v-vlakschuurmachine/ omdat ik waarschijnlijk meer vlakke stukken zal schuren later.

Andere antwoorden (2)

Als je geen totale chaos in je huis wilt, zou ik er een met stofafzuiging kiezen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een roterend excentrisch heeft het zo kaal alleen deze worden voor professioneel gebruik gemaakt volgens mij, en daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. Dus zou ik voor een delta schuurmachientje gaan. Eerst schuren met grof schuurpapier en dan nog een keer na schuren met een fijne korrel. Of eerst de kozijnen kaal fohnen en dan na schuren (machinaal) met fijn schuurpapier.