Pas nieuwe badkamer. Het schroefdraad van de warm en koud wateraansluiting van de douchekraan is een stukje te zien. Hoort dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee dit hoort niet, je zou kunnen proberen de rozetten aan te draaien..
en anders groteren rozetten kopen die de muur bereiken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook maar je bent me voor. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
technisch ben ik he...dank je TegenXinnig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de badkamer heb laten aanleggen zou ik het niet zelf doen. maar de monteur er op aanspreken.
nee dit hoort niet. waarschijnlijk zitten er verchroomde kappen over de aansluiting, die bestaan in verschillende hoogte, dus als er een te kleine kap is gebruikt blijf je de schroefdraad zien. het vervelende is dat de kraan er af moet als je de kappen wil vervangen.