Hoe kan ik mijn aquarium repareren?

Ik heb vandaag een aquarium kunnen kopen voor een prikkie. Het probleem is nou dat ik hem moet repareren. blusje in de onderhoek. aquarium is 200 liter, en de foto's zeggen meer. Iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je denkt dat het aquarium nog stevig genoeg is zou je misschien een stripje erover heen kunnen plakken. Of anders kun je misschien aan de slag gaan met hars en glasvezelmatten, maar hier wordt het allemaal niet mooier van.

naar carglass brengen en die jonge een fooitje geven. dan doet ie niet moeilijk over een aquarium

Controleer eerst met een klein laagje water op hij lek is. Is hij lek dan haal je de kit rand weg aan de binnenkant waar hij lekt en haal je aquarium kit van juwel. Dit is bij elke aquariumzaak te halen! Vervolgens kit je de rand helemaal opnieuw! Bij de beschadiging gebruik je ook deze kit. En vervolgens kit je een mooi hoekje erop! Lekt de bak niet dan enkel kit op de beschadiging en een hoekje erop kitten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100