Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil mijn fiets in een andere kleur spuiten wat voor spuitbus (verf) moet ik dan gebruiken en is 1 bus genoeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had van die Graffiti bussen gebruikt en toen had ik ongeveer 2 bussen nodig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan heb je een bus metaallak nodig.
In Principe moet je het met één bus redden,maar je kunt er voor de zekerheid twee kopen en dan bij Action want ze zijn daar veel goedkoper dan bij een doe het zelf winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst moet je een primer gebruiken, anders laat de verf heel snel weer los.
Dus eerst schoonmaken en vetvrij maken. Dan primer er op spuiten. En dan de verf. Ik denk dat je met een bus een heel eind komt, maar zou er voor de zekerheid twee halen.
Kans is groot dat je de bus die je over hebt, terug kunt brengen, mits je deze niet gebruikt hebt. Informeer hier wel even naar voor dat je koopt.

Suc6 er mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps. Vergeten te zeggen dat het wel metaal verf moet zijn. Suc6 ermee.
Voor uw frame heeft u zeker genoeg met één spuitbus.
Het best gebruikt u auto lak, iets duurder maar beter bestand tegen krassen als u die dat nog eens overspuit met een kleurloze lak zoals bij metallic auto's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding