ik wil mijn fiets in een andere kleur spuiten wat voor spuitbus (verf) moet ik dan gebruiken en is 1 bus genoeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had van die Graffiti bussen gebruikt en toen had ik ongeveer 2 bussen nodig.

Antwoorden (3)

Dan heb je een bus metaallak nodig.
In Principe moet je het met één bus redden,maar je kunt er voor de zekerheid twee kopen en dan bij Action want ze zijn daar veel goedkoper dan bij een doe het zelf winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst moet je een primer gebruiken, anders laat de verf heel snel weer los.
Dus eerst schoonmaken en vetvrij maken. Dan primer er op spuiten. En dan de verf. Ik denk dat je met een bus een heel eind komt, maar zou er voor de zekerheid twee halen.
Kans is groot dat je de bus die je over hebt, terug kunt brengen, mits je deze niet gebruikt hebt. Informeer hier wel even naar voor dat je koopt.

Suc6 er mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps. Vergeten te zeggen dat het wel metaal verf moet zijn. Suc6 ermee.
Voor uw frame heeft u zeker genoeg met één spuitbus.
Het best gebruikt u auto lak, iets duurder maar beter bestand tegen krassen als u die dat nog eens overspuit met een kleurloze lak zoals bij metallic auto's.