Kan ik nerf gun overspuiten zonder schade?

Hallo ik heb de Nerf super soaker TORNADO STRIKE. en ik wil hem graag zwart spuiten en wil graag een telescope op zetten van nerf Maar nu mijn vraag kan het schadelijk zijn voor me gun dat ik hem overspuit moet ik een paar dingen dicht tapen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Er kan niks gebeuren hoor :) maar plak toch maar alles dicht zodat er niks in je nerf gun kan gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft hem zelfs niet dicht te plakken wat hier boven gezegd werd, er zit alleen een veer in het geweer en die kun je niet beschadigen doormiddel van verf.