Hoe maak ik een doucheruimte in een blokhut, wetende dat er aan de binnenzijde blokhut niets aan de wanden gefixeerd mag worden ivm werking vh hout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (3)

ik neem aan dat dat aan de binnenkant wel mag
wij hebben op de camping de badkamer ook in een chalet gemaakt
de wanden zijn van trespa en de leidingen en afvoer komen uit de grond
zorg wel dat alles goed is afgekit
werkt prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het trespa is bevestigd aan een aluminium gipsframe
Er zijn van die losse douchecabines, die zijn kant-en-klaar te koop. Vaak worden die gebruikt in verbouwde ruimtes, of als extra doucheunit in of bij een gastenkamer, waar verder geen ruimte is om een gehele douchevloer en -wand te creëren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Die zijn er van simpel tot super de luxe (en duur) met stoomcabine en van alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, er zijn allerlei versies. Ook speciaal voor kleine ruimtes bijvoorbeeld, waar je toilet, wastafel en douche zo'n beetje op de vierkante meter hebt. En allemaal zonder hak- en breekwerk.
Je kunt plasticgolfplaten van 2 meter lang tegen de wand zetten .Of er een cirkel van maken.De douchekop laat je uit het plafond komen of buig een buis in de vorm die je wil.op de vloer zet je de platen tegen een aluminium hoeklijnvan 4x4 cm. inzagen en buigen.de boven kant met een rondebuis die je in de vorm buigt.rond vierkant zeshoek en monter de golfplaten met popnagels op het profiel.