Meestal wordt eerst de naam van de persoon en daarna de bedrijfsnaam neergezet. Ik gebruik 2 tabs tussen de naam en bedrijfsnaam en centreer het geheel zodat het netjes verdeeld staat.Ik maak ze in ieder geval op deze manier en de mensen vinden dit prettig.

Toegevoegd na 51 seconden:
Gebruik lettergrootte 12 of 14 en vetgedrukt
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een naambadge moet je maken zoals jij hem mooi vind.
Daar zijn niet echt richtlijnen voor.

Kijk maar bij de zoekresultaten die ik gelinkt heb. Als jij het gevoel hebt dat jouw badge er goed uit ziet is het toch prima? :-)
12 jaar geleden
The answer is in the question.
Het is een naambadge, dus om te zien met wie je spreekt. Daarna en ook pas daarna is het belangrijk om te weten voor welk bedrijf men werkt.
Alleen in die gevallen waar je het bedrijf vertegenwoordigt en bindt geldt het omgekeerde. Bijvoorbeeld bij de Verenigde Naties staat er op het naambordje de naam van het land en niet van de vertegenwoordiger. En is de naam van de vertegenwoordiger officieel zelf irrelevant.
Ook in officiële documenten geldt dat er bijv. eerst staat Koningin der Nederlanden en dan pas Beatrix.