waarom beginnen vanuit het midden, en niet in de hoek ? bij het leggen van een flexx floor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Omdat je patroon dan aan beide kanten van de kamer hetzelfde is. Anders loop je de kans dat aan je ene muur een stuk komt van een paar cm breed en aan de andere kant van bijna een tegel breed.

Het is gewoon mooier en door die loodlijnen makkelijk te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deze vorm van leggen kan ook gebaseerd zijn op de wetenschap, dat geen enkele kamer haaks is.
Je komt dus in de problemen als je vanuit de muur begint, aan welke kant dan ook.
12 jaar geleden
Naast bovenstaande goede antwoorden geldt ook dat je het meest in het midden van de kamer bent en dat daar het patroon er het meest logisch moet uitzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je kruislings vanuit de hoeken een lijn spant weet je precies waar het middenpunt van een kamer is.begin van het midden uit via je gespannen lijn en aan het einde moet je toch de laatste gedeelte aanpassen en dat kan beter aan de plintzijde.moet je aanpassen in het midden
zal je dat altijd zien .